Sabtu, 11 Disember 2010

JAMU PRIA

Jamu Pria For Men juga dikenali sebagai Jamu Vigor For Men, formula tradisi turun temurun telah diamalkan dari satu generasi ke satu generasi. Dihasilkan dari ramuan terbaik herba hutan Malaysia untuk mengekalkan kesihatan yang sempurna dan kecergasan yang maksima sepanjang hari. Sesuai bagi lelaki yang mementingkan kesihatan yang sempuna luar dan dalam, malah mementingkan kesejahteraan dan kebahagian suami isteri.


Amalkan pengambilan Jamu Pria for Men atau Jamu Vigor For Men untuk kekal muda dan kesihatan yang sejahtera!

Fungsi-fungsi;


Membantu untuk kehidupan sihat dan mengekalkan kesegaran lelaki
Membuang toksin ,lemak dan angin dari dalam badan
Ia juga dapat membina kekuatan pinggang terutama nya mereka yang sudah berkahwin dan berupaya membekalkan tenaga sepanjang hari.

Lemah Syahwat
Jamu Pria for Men membantu meningkat libido lelaki dan membantu peningkatan hormone testosteronelelaki yang mengingkatkan tahap seksual kaum lelaki.

Stamina
Jamu Pria for Men membantu memulihkan tenaga yang hilang untuk kecergasan sepanjang hari

Ketagihan Rokok
Selain itu, Jamu Pria for Men juga membantu kaum Adam untuk mengurangkan ketagihan merokok kerana bahan-bahan herba yang aktif dapat menyingkirkan kesan nikotin, juga membantu perokok yang ingin berhenti serta mempercepatkan proses pemulihan

Bentuk tubuh
Jamu Pria for Men juga membuang toksin dalam badan sekaligus menyingkirkan lemak-lemak berlebihan dalam sistem tubuh. Ia secara tidak langsung dapat membantu megawal dan menurunkan berat badan serta memperkemaskan bentuk badan

Setiap capsul Jamu Vigor For Men atau Jamu pria For Men mengandungi herba terbaik :
Piper Longum
Croton Caudatum
Helictrates Isora
Hippocratea Indica
Eurycoma Longifolia
Coriandrum Sativum
Cara Pengambilan

Amalkan pengambilan 2 kapsul 2 kali sehari sebelum makan di waktu pagi dan juga malam.

RM45.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan